Preskočiť na obsah

Ako zachrániť firmu

ako zachrániť firmu

Napíšem do googlu „ako zachrániť firmu“ a ajhľa asi 2,7 mil. odkazov. Paráda, už len zopár prečítať a idem na to. Možno to raz s pomocou umelej inteligenciu bude takto jednoduché. Ale teraz to ešte tak bohužiaľ nefunguje.

Nejaký čas strávený čítaním relevantných príbehov napísaných ľudmi, ktorý majú so záchranou, oživením alebo ak chcete reštrukturalizáciou skúsenosti, je dobre vynaložený čas. Pomôže Vám získať oprimiznus a dobre sa naladiť. Lebo vás čaká dlhé obdobie náročnej práce. Náročnej na čas ale hlavne na skúsenosti. Ak neviete kam chcete ísť , nikdy sa tam nedostanete. A môžete mať času koľko chcete, nepomôže to. Možno si poviete ale veď systémom pokusu omylu sa to raz podariť musí. Verte nemusí, lebo času budete možno mať ale určite dôjdu firme peniaze !

A tu už musí nastúpiť určitá skúsenosť aby ste zladili čas s peniazmi. Z mojích skúseností viem, že väčšinou sa jedná o mesiace, niekdy o týždňe, ktoré Vám zostávajú na záchranu firmy.

My Slováci (vlastne väčšina východoeurópanov) máme zvyk veľa vecí si urobiť svojmopocne. Zrejme je to kombinácia viacerých faktorov a paradoxov tejto doby. Ako majitelia firiem sme bez problémov ochotní utratiť desiatky tisíc eúr ( niektorý aj stovky) za firemné autá, tisícky za Apple produkty. Keď však riešime otázku ako zachrániť firmu tým vlastne schopnosť platiť si všetky tieto „vymoženosti“ tak nie sme ochotní vynaložiť ani euro.